Jumat, 22 Oktober 2021

ביבי נתניהו גיל

אקטואליה בחירות ביבי נתניהו. הפנטהאוז ברחוב עזה בירושלים מוערך.


בנימין נתניהו משרד ראש הממשלה

המיליונר היהודי-בריטי שכיכב בעבר ברשימות המיליונרים שהכין נתניהו בכתב ידו אירח את המסיבה לכבודו של ראש הממשלה.

ביבי נתניהו גיל. רב תימני מהצפון מעל גיל 90. אך סגן שר החוץ נתניהו מסר. אבל צריך לזהות את האירוניה שהורסת אצלנו כל חלקה טובה.

בנימין נתניהו נולד בתל אביב. המבצע הסודי של ביבי בחרמון. בנימין נתניהו נולד בתל אביב ב-1949 וגדל בירושלים.

כחודש לאחר גיוסו לצהל נחשפים הפרטים על הגיוס של בנו של ראש הממשלה אבנר נתניהו. בנימין נתניהו נולד ב-21 באוקטובר 1949. אנחנו יודעים היטב מי עומד מאחורי החטיפה והרצח של גיל-עד.

נתניהו - המכונה גם ביבי - הוא ראש הממשלה בעל הכהונה המצטברת הארוכה בישראל. תושבי ראשון היקרים לחצו והצטרפו לקבלת חדשות ראשון לציון. ביום שני אנשים רבים ילכו להצביע למלך ביבי.

נועה היא בתו של נתניהו ואשתו הראשונה דר מיקי הרן. מי שעניין פציעתו העלה אצלו. גיל-עד שער זל נפתלי פרנקל זל ואיל יפרח זל נרתמה הגברת נתניהו לסיוע וליווי משפחות החטופים מאז הפיגוע המצער דרך הבשורה הקשה על רציחתם של שלושת הנערים ועד היום.

את שנות התיכון עשה בארהב לרגל מחקריו של אביו ההיסטוריון פרופסור בן-ציון נתניהו זל. הוא מתואם עם גון קרי ימש. הבטחתי למשפחות היקרות שלהם שנמשיך לתמוך בהן ולחזק אותן גם אחרי ימי האבל.

יום שלישי 30719 לפני מספר דקות 1930 ראש הממשלה ביבי נתניהו סיים לשדר בדף הפייסבוק שלו בשידור ישיר מחוף הים של ראשון לציון. בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה השלושה עשר של מדינת ישראל. ביבי נתניהו נולד 211049 הוא פוליטיקאי ישראלי ומנהיג מפלגת הליכוד.

כשאביו בן ציון אמר בראיון המפורסם לארי שביט כי ביבי יכול להיות שר חוץ מצוין הוא. התגייס לצהל ושירת. תפקידיםחנן גולדבלט - אבידגור ליברמןשלמה וישינסקי - דני איילוןחוה.

בשום שלב לא טענתי אחרת. הבוקר הובהל נתניהו אל בית החולים ברזילי שבאשקלון לאחר שנפצע באימון במהלך הטירונות. סיפרתי על כך לאמא שלי והיא מאוד שמחה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הפתיע אמש כשהגיע לראיון במהדורה המרכזית של חדשות 12 אצל יונית לויבדרך כלל נתניהו מתראיין לכלי התקשורת יותר קרוב למועד הבחירות או לערוץ 20 המזוהה עם הימין אבל אמש הוא החליט להגיע לאולפן בנווה. לשניים יש כבר שלושה ילדים קודמים שני בנים ובת ואין ספק שסבא ביבי שמח לשמוע על כך גם ביבשת אחרת. לא נעים ולא יפה לומר.

אני מבקר עכשיו בבתיהם של גיל-עד נפתלי ואייל שנרצחו עי אנשי החמאס. הוא אף למד מדעי מדינה באוניברסיטת הרווארד ובאוניברסיטת MIT. את הווילה בקיסריה ששוויה מוערך ב20-18 מיליון שקל רכש נתניהו ב2002 בכמיליון דולר.

בשנים 19761982 עבד מר נתניהו במגזר הפרטי תחילה. או הרהורים על גיל 50. השם ביבי נותן 6 וביחד נותן השם ביני נתניהו 5 עם מספר עיצור 9 שזה בהחלט תקשורת ומוחצנות ועל כך אין עוררין.

בואו נעשה שלום קטן של צוות הקרוסלה. מר נתניהו סיים תואר לימודי BSc בארכיטקטורה ותואר MSc במינהל עסקים באוניברסיטת MIT בארהב. יום שבת 29220 1143.

ביבי נתניה הינו מספר גורל 9 מ-54 ואחר כך נתייחס לגיל זה. כל שביקשתי בהקשר זה היה להראות שכשם שמבחן גוגל מצדד ולא גורם בבחירה בשם בנימין נתניהו על פני ביבי נתניהו כך הוא עושה זאת בבחירה בשם גילי ארגוב על פני גיל ארגוב. אם יש קונסנזוס ביחס לדמות השנויה במחלוקת של בנימין נתניהו הוא מצוי בכישוריו כמדינאי.

ביבי נתניהו כיום והלאה. בנימין נתניהו מהווה לכאורה פרופיל קלאסי של סוכן אמריקאי אשר נשתל בשלטון הישראלי ואשר ראוי כי המדינה תחשוף בהקדם את מהותו להלן הנימוקים לכך ביבי ממשיך לשקר לעם ישראל. אגב באותה שנה זכה שון קונרי בן ה-60 לגבר האטרקטיבי ביותר בעולם במגזין פיפל.

היא בנויה על 14 דונם וכוללת שתי קומות בריכת שחייה ומרתף בשטח בנוי של כ500 מר. נתניהו חגג יום הולדת 70 בבית המיליונר זאק גרטלר. פשע עשה ביבי הטיפש נתניהו וממשלתו שזרקו את מפכל המשטרה רוני אלשייך כה בתשרי 41018.


בנימין ביבי נתניהו מגיע לגדרה לתמוך ביואל גמליאל Be106 חדשות גדרה


אמש בטלוויזיה הראשון בבידוד עם ביבי נתניהו זמן ישראל


הליכוד בנימין נתניהו Home Facebook


בנימין נתניהו חדשות ועדכונים חדשות Ynet


בנימין נתניהו ויקיציטוט


הסטורי של ביבי הפוליטיקאים הבינו שהצעירים לא בפייסבוק גלובס


בנימין נתניהו Archives הכל שקרים


אודות


אודות


אודות


Benjamin Netanyahu Benjamin Netanyahu בנימין נתניהו


נתניהו הוא הטראש טראמפ שלנו זמן ישראל


28 Years Old Benjamin Netanyahu בנימין נתניהו בן 28 Youtube


נתניהו החלטתי לקבל את הצעת הפשרה ולמנוע בחירות


מתוך נאמנות למקור מאת שגיא אלבז חלק ב העין השביעית


אודות


אזרח הורשע בעבירת איומים נגד ראש הממשלה נתניהו בשל פרסומים בפייסבוק העין השביעית


חוות דעת בנימין נתניהו הליכוד זאפ


בן כספית לשרה נתניהו עלול לחשוף הקלטת שיחת הצעקות העין השביעית

Tidak ada komentar:

Posting Komentar